Lavendel

Hudvårdssalong i en rogivande miljö på landet 7 km utanför Kil. Behöver du få en en stund för dig själv i en lugn och avslappnande miljö? Då är Lavendel det perfekta stället för dig. Jag utför behandlingar för inre välmående och yttre skönhet. Behandlingar som jag erbjuder är Ansiktsbehandlingar, Frans & Brynfärg, Pedikyr, Manikyr, Massage, Vaxning, Make-up. Produkter jag använder mig av är Peter Thomas Roth och Phytomer.

Mars erbjudande!!!

Publicerad 2015-03-02 11:19:10 i Behandlingar - Prislista,

Nu är månaden mars här och man får lite vårkänslor. För att uppmärksamma detta lämnar jag 30% på alla behandlingar mars månad ut. Detta innebär fantastiska priser så skynda att boka på 070-5666176 går också bra att skicka sms eller via mail [email protected] uppge då dag och tid ni önskar komma så återkommer jag med bokningsbesked.
Gäller ej köp av presentkort!
Gäller t.o.m 31/3
 
Jag lämnar också 50% på utvalda produkter.
 
 
    
              
   
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annelie Fredriksson

Jag heter Annelie Fredriksson. Utbildade mig 2012-2014 till hudterapeut på Hudvårdshögskolan Internationell beauty School på Kungsholmen, Stockholm. Jag är medlem i SHR och har en internationell examen ITEC.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela