Lavendel

Hudvårdssalong i en rogivande miljö på landet 7 km utanför Kil. Behöver du få en en stund för dig själv i en lugn och avslappnande miljö? Då är Lavendel det perfekta stället för dig. Jag utför behandlingar för inre välmående och yttre skönhet. Behandlingar som jag erbjuder är Ansiktsbehandlingar, Frans & Brynfärg, Pedikyr, Manikyr, Massage, Vaxning, Make-up. Produkter jag använder mig av är Peter Thomas Roth och Phytomer.

6 Månaders Yra!!!

Publicerad 2015-05-03 18:21:28 i Produkter,

Lavendel fyller 6 månader i maj så detta ska vi fira. Jag lämnar 100:- rabatt på alla behandlingar över 200:- och dessutom får man en kupong till ett värde av 100:- att utnyttja på nästa bokade behandling som överstiger 200:-
 
Passa på att boka in er i maj månad så är ni med i utlottningen av en strandväska med diverse produkter som ses nedan på bild. Värde: 1734:-
 
Om du går ut på Lavendels facebooksida och gillar och delar detta inlägg där är du även med och tävlar om ett presentkort på behandlingar till ett värde av 500:-
 
Boka på 070-5666176 eller via mail [email protected] viktigt att ni då uppger önskemål om tid och dag ni kan komma.
 
Varmt välkomna till mig för en avkopplande skön stund// Annelie på Lavendel
 
 
 
Klicka här för alternativ
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annelie Fredriksson

Jag heter Annelie Fredriksson. Utbildade mig 2012-2014 till hudterapeut på Hudvårdshögskolan Internationell beauty School på Kungsholmen, Stockholm. Jag är medlem i SHR och har en internationell examen ITEC.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela