Lavendel

HudvÄrdssalong i en rogivande miljö pÄ landet 7 km utanför Kil. Behöver du fÄ en en stund för dig sjÀlv i en lugn och avslappnande miljö? DÄ Àr Lavendel det perfekta stÀllet för dig. Jag utför behandlingar för inre vÀlmÄende och yttre skönhet. Behandlingar som jag erbjuder Àr Ansiktsbehandlingar, Frans & BrynfÀrg, Pedikyr, Manikyr, Massage, Vaxning, Make-up. Produkter jag anvÀnder mig av Àr Peter Thomas Roth och Phytomer.

MORS DAG đŸŒč

Publicerad 2015-05-26 13:22:38 i AllmÀnt, Produkter,

Fira mor pÄ söndag med ett presentkort pÄ en skön behandling.

 Eller varför inte detta paket innehĂ„llande Phytomers CC-crĂ©me finns i tvĂ„ nyanser och en peeling. Du betalar endast för CC-cremen peelingen fĂ„r du med pĂ„ köpet. FĂ€rg, fukt och solskydd i ett. Du betalar endast 395:- vĂ€rde: 710:-
Det Àr ett supererbjudande!!!

Jag har Ă€ven klĂ€der frĂ„n Capri Collection hĂ€r hemma för försĂ€ljning. 

Ta kontakt med mig pĂ„ 070-5666176 eller via mail [email protected] sĂ„ vi kan göra upp om en tid. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annelie Fredriksson

Jag heter Annelie Fredriksson. Utbildade mig 2012-2014 till hudterapeut pÄ HudvÄrdshögskolan Internationell beauty School pÄ Kungsholmen, Stockholm. Jag Àr medlem i SHR och har en internationell examen ITEC.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela